Posted by & filed under Uncategorized @cs.

DIGITAL SIGNAGE DO KAŽDÉ PRODEJNY

Digital signage není hudbou budoucnosti ani výsadou nadnárodních korporací se silnou sítí prodejních míst. Zákazníci  nákupních galerií, čerpacích stanic, lékáren nebo restaurací jsou zvyklí na pohybující se obsah na obrazovkách, který jim může výrazně usnadnit orientaci v aktuální nabídce, správně je nasměrovat ke konkrétnímu produktu či jen podpořit pozitivní vnímání a zážitek ze samotného prodejního místa.

V retailu se dlouhodobě zvyšuje  podíl obrazovek na úkor klasických tištěných POS materiálů. Běžně se využívají interaktivní panely vystavené ve veřejném prostoru, vyvíjí se nové technologie aktivního zapojení zákazníků, digitální obsah lze dobře načasovat, velmi jednoduše aktualizovat a vytvářet tak příjemnou zákaznickou zkušenost.

 Rovněž výlohy prodejen už dávno nejsou jen výsadou aranžérek profesionálně špendlících  šaty na figurínách či dekorujících plakáty do ruliček umně visících na vlasci. Výlohy mohou být i digitální, jednoduché, efektivní a hlavně inspirativní.

Příkladem kvalitní instalace nosiče digitálního obsahu je malá lokální provozovna, která chce být vidět a oslovovat kolemjdoucí potencionální zákazníky 24 hodin denně.

Pro naše obchodní partnery vytváříme řešení na míru, které je vysoce funkční, působivé, ale zároveň cenově dostupné. Díky naší síti dodavatelů jsme schopni nabídnout velmi příznivé ceny za obrazovky i navrhnout vhodné technologie pro vysílání obsahu.  Tato doba je zkrátka digitální.

lepionka-plzen-1