Servis
SERVISNÍ STŘEDISKO
Společnost BlueTouch, s.r.o. poskytuje kvalitní záruční i pozáruční servis. Náš tým vyškolených techniků je vám k dispozici v Praze na adrese Zelený pruh 109, Praha 4. Telefonní kontakt: 770 124 387
PROVOZNÍ DOBA
PONDĚLÍ 8:00-14:00
ÚTERÝ 12:00-17:00
STŘEDA 8:00-15:00
ČTVRTEK 12:00-18:00
PÁTEK 9:00-14:00
ZÁRUKY
E-koloběžka je kompletována profesionálními techniky. Jakýkoli pokus o rozebrání a samostatnou opravu vašeho stroje nebo jeho částí může způsobit poškození celé e-koloběžky a zruší záruku výrobce. Vyvarujte se neodborných zásahů a před manipulací s e-koloběžkou si prosím pročtěte příslušný instruktážní manuál, který je součástí každého balení.
Pokud se u koloběžky vyskytne nějaký technický problém, distributoři výrobku poskytnou záruku v rozsahu kompletní poprodejní podpory. Na vybrané komponenty se vztahuje omezená záruka. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
ŘEŠENÍ OBECNÝCH PROBLÉMŮ
Pokud e-koloběžka nefunguje běžným způsobem, zkontrolujte, zda je e-koloběžka nastartovaná, stav kapacity baterie na displeji, zda je brzda uvolněná, zda jsou všechny konektory a zásuvky čisté či se nezobrazuje chybové hlášení na displeji.
Jsou-li výše uvedené úkony provedeny a stroj stále není schopen běžného provozu, informujte se o dalším postupu u vašeho prodejce, nebo nám zavolejte či napište. Může se jednat o drobnost.
Jsme tu pro vás a rádi vám poradíme.
POSTUP PŘI ŘEŠENÍ PŘÍPADNÉ REKLAMACE
Elektrokoloběžky BLUETOUCH procházejí při kompletaci ve výrobě několika výstupními kontrolami. V případě, že by i přesto nastala situace, že vám produkt správně nefunguje, nebo nedorazil kompletní, napište nám:
Projděte si sekci Časté dotazy/FAQ - možná se odpověď na váš dotaz skrývá tam.
Pokud vám odpovědi tohoto Rádce nepomohou, přejděte k rychlému vyřízení reklamace: