SERVISNÍ STŘEDISKO

Společnost BlueTouch, s.r.o. poskytuje kvalitní záruční i pozáruční servis. Náš tým vyškolených techniků je vám k dispozici v Praze na adrese Zelený pruh 109, Praha 4. V případě, že by se s vaší elektrokoloběžkou něco stalo, nebo budete potřebovat jen poradit, napište nám na servis@bluetouch-kolobezky.cz. Jsme tu pro vás. 

POSTUP PŘI ŘEŠENÍ PŘÍPADNÉ REKLAMACE

Elektrokoloběžky BLUETOUCH procházejí při kompletaci ve výrobě několika výstupními kontrolami. V případě, že by i přesto nastala situace, že vám produkt správně nefunguje, nebo nedorazil kompletní, napište nám:

Projděte si sekci FAQ - nejčastěji kladené dotazy, možná se odpověď na váš dotaz skrývá tam

V případě, že si stále nevíte rady, napište nám na servis@bluetouch-kolobezky.cz

ZÁRUKY

Pokud se u koloběžky vyskytne nějaký technický problém, distributoři výrobku poskytnou záruku v rozsahu kompletní poprodejní podpory. Na některé komponenty se vztahuje omezená záruka. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.

E-koloběžka je kompletována profesionálními techniky. Jakýkoli pokus o rozebrání a samostatnou opravu vašeho stroje nebo jeho částí může způsobit poškození celé e-koloběžky a zruší záruku výrobce. Vyvarujte se neodborných zásahů a před manipulací s e-koloběžkou si prosím pročtěte příslušný instruktážní manuál, který je součástí každého balení.

ŘEŠENÍ OBECNÝCH PROBLÉMŮ

Pokud e-koloběžka nefunguje běžným způsobem, zkontrolujte:

  • zda je e-koloběžka nastartovaná
  • stav kapacity baterie na displeji
  • zda je brzda uvolněná
  • zda jsou všechny konektory a zásuvky čisté
  • zda se nezobrazuje chybové hlášení na displeji

Jsou-li výše uvedené úkony provedeny a stroj stále není schopen běžného provozu, informujte se o dalším postupu u vašeho prodejce, nebo nám zavolejte či napište. Jsme tu pro vás a rádi vám poradíme. 

BLUETOUC servisní a montážní hala